Over KEN

KEN is een vernieuwend informatief jaarboek met KENgetallen voor enerzijds HR- en IT-professionals, en eventmanagers. KEN helpt de specifieke professionals bij het uitstippelen en toetsen van het beleid. Voor adverteerders is KEN een unieke gelegenheid om een geselecteerde doelgroep op high interest niveau te bereiken.

KEN verschijnt jaarlijks in twee versies. Het KEN Jaarboek voor Eventmanagers wordt op basis van controlled circulation verspreid onder meer dan 3000 geselecteerde beslissers op het gebied van zakelijke evenementen in de grootste ondernemingen en organisaties van Nederland. KEN Jaarboek voor HR- en IT-managers wordt verspreid onder 3.000 HR-managers en 3.000 IT-managers [totale oplage: 6.000].
De doelgroep [DMU] die KEN ontvangt is door NIDAP nauwkeurig geselecteerd en gescreend. KEN blijft een jaar lang actueel. In tegenstelling tot andere vakbladen en magazines die meerdere keren per jaar uitkomen, heeft KEN een naslag- en bewaarfunctie.
KEN bevat een interessante en up to date selectie van actuele kengetallen waarmee men zijn beleid kan vergelijken met dat van andere organisaties. De gegevens in KEN worden afgewisseld met artikelen en quotes en reacties van een aantal geïnterviewde professionals werkzaam bij aansprekende organisaties uit de sector.

Adverteren in KEN

KEN heeft primair tot doel om inhoudelijk gebruikt te worden door de specifieke professionals. Daarnaast biedt KEN exclusieve (want beperkte) advertentieruimte voor aanbieders op het gebied van bedrijfsevenementen en bedrijfsopleidingen. De advertenties zijn in lijn met het inhoudelijke karakter van KEN, met een nadruk op de visie, corporate identity of branding van uw organisatie. De minimum advertentieruimte per organisatie bedraagt één A4, het maximum twee A4.

Voor informatie over advertentietarieven [jaarboek en site] neemt u contact op met .